18.05.2012 klo 11.30

Niinhän se on, kuin oon aina sanonut; Ihminen nukkuu jossain vaiheessa kunnolla. Viime yö 22.30-10.30 eli komeat 12h. Tosin barometri ei ole oikein hyvällä tasolla depis 5 ahdistus 8, johon jouduin ottamaan helpottavaa. Nyt on pakko ottaa kantaa jääkiekkoon, koska mä en tiedä paljon tylsempää tuijottamista ja toi hirvee into joka ihmisillä on. Oonko mä jotenkin kunnossa ollessanikin jotenkin outo hiippari, kun melkein kaikki nostaa todella ärsyttävän älämölön kiekkopeleistä. Miten mulla on sellanen tunne, että se jengi filmaa tai siis näyttelee jotenkin innostunutta mikä ärsyttää mua suunnattomasti. Eihän ne ite oo sielä pelaamassa, vaikka siltä vaikuttaakin; Me tehtiin se. Vittu ne tehny yhtään mitään, vaan ne pelaajat...!!! Facessakin eilisen Jenkki-voiton jälkeen joku muija kertoi vetäneensä vettä rättiin, kun Suomi voitti. Voi perse. Mitkä ovat sellaisen ihmisen elämänarvot ja tärkeysjärjestys...??? Kai mä vaan oon niin kipee, että mä en älyä enkä jaksa kiinnostua jostain vitun jääkiekosta.

Niin tästä olotilastani. Mä en oikein tajua mikä mua oikeen ahdistaa. Mä en tunnista mitään syytä mutta on vaan niin paniikinomainen, paha olo. Ja pirun fyysinenkin vielä. Kuvottaa ja rinta ja vasen lapa on liekeissä. Pää on kun sentrifugi. Mitään 'järkevää' asiaa en saa pysäytettyä ja mikä pahinta en pysty lukemaan. Keskittyminen ihan nollaluokkaa. Jenkki country-balladit jonkin verran rauhoittavat. Mä oonkin ettinyt jenkkiläisiä nettiradiokanavia, jotka ko.musiikkia soittavat ja tarjonta onkin melkoisen hyvää. Mä ihmettelen tätä massiivista ahdistusta, koska se ei liity masennukseen. ei mulla mielestäni ole mikään depisfiilis. Tosin mä en välttämättä tiedosta sitä. Tää kirjottaminen on paaaljon helpompaa, kun lukeminen mutta nyt alan väsyä, enkä ala itseäni kiusaamaan...

HELLUREI