26.05.2012 Lauantai klo 12.45

Aika mukavasti alkaa viikonloppu. Hyvin nukutun yön jälkeen 22.00-05.00 ja 08.00-10.00 (tosin promazin 150mg) Barometri näyttää depikselle 3 ja ahdistukselle 2 eli olo on siis edelleen hyvä. Aloin kävellä kämpässä ilman sauvoja, tosin kipsi kyllä tukee vielä niin paljon, että 'normaaliksi' kävelyä ei voi vielä sanoa ja luulempa, että kun kipsi otetaan pois niin saa kepeillä vielä harjoitella kävelyn uudestaan. Mikä pahinta, polvi oireilee koska kipsi sanelee astumiskulman mikä ei polvelle ole paras mahdollinen...

Tänään se voikin olla jo aika näyttää itteensä jonkun musiikkiklubin merkeissä. Jos menis vaikka Suistolle autolla. Viime käynnistä onkin vierähtänyt aikaa jo omiks tarpeiks. Kai tutut luulee, että mä oon kuollu tai kääntyny mä lestadiolaiseks, kun ukko on kokonaan hävinnyt musiikkikuvioista. Nyt päällä oleva mieliala vetää aikas rajusti radalle ja kun ahdistustasokin on tosi alhainen.Tosin otan toisen xanorin vasta lähtiessä, ettei tuu mitään paniikkihäipymistä. Se vasta huomii herättäiskin, kun ne kumminkin pitää mua vähän hulluna. Täytyy peilata illalla mielialaa siltä kantilta, että oonko mä valmis seurusteleen ihmisten kanssa, kun suurin osa jengistä on kuitenkin vähintään puolituttua mutta sen näkee illalla...