11.06.2012 Maanantai klo 15.20

Eipä ole ollut asiaa mistä kirjoittaa. Tänään 'juhlimme' sisareni viiskytvuotispäivää, juuri niin, kun minä tykkään juhlia; synttärikalu, vanhemmat ja minä olimme paikalla. Missään massiivisessa juhlassa mua ei kyllä olisi näkynytkään...Täytyypä todeta, että aika on kohdellut siskoani puuvillahanskoilla. Niin toi näyttää mua nuoremmalta. siis kymmenen vuotta ikäistään. mutta kai se positiivinen asenne, jonka mä oon hukannut...

Länsirintamalta ei mitään uutta...Barometri depressio 6. ahdistus 6. Mutta olo on seesteisen välinpitämätön. Tulee vaan funtsattua vähän liian vakavia, vaikka isoratas on aika rauhallinen. Jotenkin vaan tulee elettyä menneisyyden epäonnistumissa, jotka syyllistävät ja tulevaisuuden visioissa, jotka eivät näytä tarjoavan yhtään mitään...